2008-09-06

BT-Tiger Cup, Idunvallen Islingby (2008-09-06)

Gustafs GOIF P8-9 2008


Rasmus på g


Måns & Tilda väntar på första matchen


Rasmus laddar


Rasmus rycker


Intresserade(!) åskådare - kanske paus(?)


Rasmus skjuter med vänstern

Tilda tittar på


Split vision


Fighting face


Sköna grabbar på "avbytarbänken" - eller - Det ser glatt på Gustafs avbytarbänk


Vågen


Vilgot jublar


Rasmus har fått sin medalj


Måns har nyss vaknat


Stolta föräldrar - i regn och rusk (IK Brage P9)
1/125 sec @ f/5.6, ISO 400, 400 mm (EF100-400 f/4.5-5.6L IS USM) på Canon EOS400D - handhållet

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder... som alltid. Jag kom och tänka på något som fick Margith att nästan ramla ikull av skrattkramper... Vi var och tittade på fotboll (på Sportfältet)Det var kanske Robert och Danne eller Henke... i allafall... så undrar Skatan " får alla spela? ..Även dom på avbrytarbänken." A v b rrr y tarbänken. Skatan hade alltså inte begreppen klart för sig riktigt. Och det har jag fått veta många gånger efter det här tillfället. Så många glada skratt vi haft... om allt möjligt.Avbrytarbänken... ha ha haaa! Kram!

Göran Bength sa...

Skatan, jag tror faktiskt att Margith har berättat den historien för mej. Den var riktigt skojig. Har du föresten hört Hegerforsaren "Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk" tidigare? Jag tror att Arne Hegerfors sa det i något sammanhang när Kamerun inte hade så många avbytare kvar att sätta in - om ens någon.

Anonym sa...

Jaa... den historien har jag också skrattat åt... även om jag inte hörde det "i sitt sammanhang just dåå". Han måste ju själv ha insett vad han sagt, Hegerfors. Undrar om han kunde hålla sig för skratt! Kram och God natt!